Lattvikt

Direktlänk till inlägg 2 december 2009

Lucka 2

Av Paul - 2 december 2009 08:50

 
 
Fredrik

Fredrik

2 december 2009 09:48

haha "jag hoppas tomten ger mig en tjej med skön kropp" xD

http://www.GratisSpikmatta.se

 
jennie

jennie

2 december 2009 09:56

Äntligen har man en kalender att följa. Jävla spejsskit på svt

http://www.bloggterrier.blogspot.com

 
Ingen bild

Matilda

2 december 2009 11:57

Den här verkar ju bra! Bätrre än dom som går på tv varje år. Kul att den verkar utspela sig lite i söderort, Axelsberg och Fruängen. Jag bor nästan där!

 
Ingen bild

emma

2 december 2009 12:01

bästa julkalendern på länge! Klockren

 
Ingen bild

Mia

2 december 2009 12:06

Tack!!
Sköna repliker och lite nytänkande, detta blir årets julkalender att följa. vad hände med svt:s kalendrar egentligen? strunt samma nu blir det till att följa en kalender åter igen, nice!

 
Ingen bild

Emma412

2 december 2009 12:22

haha så jävla bra alltså

 
Anneli

Anneli

2 december 2009 13:39

Så jävla skön=)
I like alot!!!

http://safiia.blogg.se

 
Ingen bild

Jocke

2 december 2009 13:42

Matilda,
Vi har vår hemort i hägersten, så det kommer dyka upp en del ;)

 
Ellinor

Ellinor

2 december 2009 14:23

Kommer bli sjukt bra! Äntligen säger jag bara. Inte ett år försent.. Som sagt alla kalendrar har ju vart urusla nu dom senaste åren. Men jag tror stark på den här, kommer garanterat att följa den här, och säga åt alla andra att göra det också.
Så tack så mkt alla ni bakom det här :)

http://ellektricitet.blogg.se

 
Ingen bild

mirjam

2 december 2009 17:40

fan, man börjar ju redan bli fast i den här.. och ni vet att ingen kommer ha fått nog vid julafton va?
grymt!

 
Paul

Paul

2 december 2009 17:52

Tack till alla sköna kommentarer som vi fått.
Bättre än svt de va inte illa
Och kul att ni kommer följa den :)

http://www.lattvikt.se

 
Böna

Böna

2 december 2009 19:35

Lättvikts julkalender är så bra att den är länkad till www.bengtbengtbona.se
Kan det bli bättre?

http://www.bengtbengtbona.se

 
Emma

Emma

2 december 2009 20:27

Kommer definitivt följa den här julkalendern! Otroligt bra idé med ett alternativ till SVTs julkalender. Dessutom är det helt sjukt vad bra ni gjort detta på den korta tid ni har haft på er! Bra jobbat :)

http://mangocurry.blogg.se

 
Ingen bild

Gustaf

3 december 2009 07:12

Hallå eller! Ni måste stiga upp tidigare och publicera dagens lucka. Folk går till jobbet vid 07.30 och vem orkar vänta till lunchrasten? Kom igen nu Wagner & co!

 
Ingen bild

Långström

3 december 2009 08:36

Underbart!!

Men var är del 3, klockan är 08:37, GE MIG DEL TRE!! :)

 
Ingen bild

Fredrik Wagner

3 december 2009 14:44

Daniel och Gustaf och alla ni andra, kul att ni följer Julkalendern. Som vissa av er känner till så släpps den inte förrän kl 09.00 varje morgon så ni som går upp tidigt för att jobba får springa hem efter jobbet istället för att titta, eller varför inte på kaffe rasten? Be chefen lägga in det i planeringen "Obligatorisk rast 09.00 - 09.03 för Lättvikts Julkalender" Känns inte som några orimliga krav tycker jag?!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paul - 8 november 2010 22:59

Ja den här turken blev jag helt såld på när jag såg hans klipp på youtube förra veckan. Jag har sett klippet om och om igen och skrattat lika högt varje gång! Så självklart var jag tvungen att göra en egen sketch. Men så blev inte fallet. Istället ...

Av Paul - 13 oktober 2010 10:16

Hallå vänner. Nu har det nästan gått 3 veckor sen jag hade min show på boulevardteatern. Och jag jobbar hårt på att kunna ta den till fler städer. Nu har äntligen Gävle blivit den första staden som jag åker till. Fredagen den 12 november kan ni se ...

Av Paul - 26 september 2010 20:13

Idag är jag rejält trött och sliten. Alla spänningar har släppt och jag känner mig avkopplad igen. Hur gick det? Det gick riktigt bra. Men för att göra det rätt så tar vi det från början. För ca 1 och en halv månad sedan så fick jag min första...

Av Paul - 25 september 2010 11:12


  Nu har den stora dagen kommit! Om några timmar så kliver jag upp på scenen på boulevardteatern för att premiera min stand-up föreställning ”Vem var det som sa det?”. I morse vaknade jag upp med ett stort leende och de första jag gjo...

Av Paul - 15 september 2010 10:37

Hej.   Nu är det inte långt kvar till den 25 september och min show Vem var det som sa det? Men innan dess så ville jag bara uppmärksamma er om ett projekt som jag har fått vara delaktig i som progamledare. Kimura talent heter det och i det s...

donera gärna en slant

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Presentation


Här har ni Lättvikts bloggen. Och här kan ni läsa om våra produktioner. Sidan skrivs av mej Paul del Valle

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards