Lattvikt

Alla inlägg under januari 2010

Av Paul - 3 januari 2010 19:18

Här kommer ett litet klipp från när vi filmade våran pilot. Efter 2 dagars jobb så kunde vi inte hålla masken mer.

Enjoy


Paul

Av Paul - 1 januari 2010 19:39

Då var det nya decenniet igång. Och mitt löfte till er är att jag ska se till att göra allt i min makt att kunna bjuda er på nya sketcher och filmer från oss på lättvikt.

Men ett problem har uppstått! De är ju att enligt Maya folket så kommer ju jorden att gå under 2012? Och Hollywood har ju gjort en film som visar oss exakt hur de går till. Så nu lever vi alla i en sån- ”kommer jag hinna med allt jag vill innan tiden är inne?” känsla.
Kanske lika bra att börja öva på att lära sig hoppa undan fallande skyskrapor.

Men för att du ska behöva ha någon nytta av den kunskapen så måste ni vara i USA. För de är inte så svårt att springa undan ett fallande 3 våningshus. Kan ju vara därför filmen utspelar sig i just USA.
För om den vore gjord här i Sverige så skulle alla tycka att de var ännu en lättvikt sketch dem hade sett, fast denna gång med en ganska så tung budget vill säga!

Här får ni en till sak att oroa er för. 2038 så kommer en databugg att ställa till problem för oss. Typ som Y2K problemet år 2000.
Och det problemet har gjort mig så panikslagen att jag inte vet vad jag ska ta mig till.
Jag menar är mänskligheten verkligen redo för ytterligare än databugg??
Kommer vi kunna återhämta oss om den slår igenom.
Känns som om de kommer bli några sömnlösa år framöver!


God fortsättning vänner.

Paul

donera gärna en slant

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Presentation


Här har ni Lättvikts bloggen. Och här kan ni läsa om våra produktioner. Sidan skrivs av mej Paul del Valle

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards