Lattvikt

Direktlänk till inlägg 1 januari 2010

2010

Av Paul - 1 januari 2010 19:39

Då var det nya decenniet igång. Och mitt löfte till er är att jag ska se till att göra allt i min makt att kunna bjuda er på nya sketcher och filmer från oss på lättvikt.

Men ett problem har uppstått! De är ju att enligt Maya folket så kommer ju jorden att gå under 2012? Och Hollywood har ju gjort en film som visar oss exakt hur de går till. Så nu lever vi alla i en sån- ”kommer jag hinna med allt jag vill innan tiden är inne?” känsla.
Kanske lika bra att börja öva på att lära sig hoppa undan fallande skyskrapor.

Men för att du ska behöva ha någon nytta av den kunskapen så måste ni vara i USA. För de är inte så svårt att springa undan ett fallande 3 våningshus. Kan ju vara därför filmen utspelar sig i just USA.
För om den vore gjord här i Sverige så skulle alla tycka att de var ännu en lättvikt sketch dem hade sett, fast denna gång med en ganska så tung budget vill säga!

Här får ni en till sak att oroa er för. 2038 så kommer en databugg att ställa till problem för oss. Typ som Y2K problemet år 2000.
Och det problemet har gjort mig så panikslagen att jag inte vet vad jag ska ta mig till.
Jag menar är mänskligheten verkligen redo för ytterligare än databugg??
Kommer vi kunna återhämta oss om den slår igenom.
Känns som om de kommer bli några sömnlösa år framöver!


God fortsättning vänner.

Paul

 
 
Lillan

Lillan

7 januari 2010 16:58

God Fortsättning på det nya året!
Jag tror jag är det enda som på något märkligt sätt gått miste om den är nyheten om att jorden skulle gå under 2012, känner mig lagomt blåst nu och blond var jag då inte heller..!

Men, tack för upplysningen, då var det väl på hög tid att man tar och åker jorden runt, det har jag alltid velat göra!

http://poffsadet.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paul - 8 november 2010 22:59

Ja den här turken blev jag helt såld på när jag såg hans klipp på youtube förra veckan. Jag har sett klippet om och om igen och skrattat lika högt varje gång! Så självklart var jag tvungen att göra en egen sketch. Men så blev inte fallet. Istället ...

Av Paul - 13 oktober 2010 10:16

Hallå vänner. Nu har det nästan gått 3 veckor sen jag hade min show på boulevardteatern. Och jag jobbar hårt på att kunna ta den till fler städer. Nu har äntligen Gävle blivit den första staden som jag åker till. Fredagen den 12 november kan ni se ...

Av Paul - 26 september 2010 20:13

Idag är jag rejält trött och sliten. Alla spänningar har släppt och jag känner mig avkopplad igen. Hur gick det? Det gick riktigt bra. Men för att göra det rätt så tar vi det från början. För ca 1 och en halv månad sedan så fick jag min första...

Av Paul - 25 september 2010 11:12


  Nu har den stora dagen kommit! Om några timmar så kliver jag upp på scenen på boulevardteatern för att premiera min stand-up föreställning ”Vem var det som sa det?”. I morse vaknade jag upp med ett stort leende och de första jag gjo...

Av Paul - 15 september 2010 10:37

Hej.   Nu är det inte långt kvar till den 25 september och min show Vem var det som sa det? Men innan dess så ville jag bara uppmärksamma er om ett projekt som jag har fått vara delaktig i som progamledare. Kimura talent heter det och i det s...

donera gärna en slant

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Presentation


Här har ni Lättvikts bloggen. Och här kan ni läsa om våra produktioner. Sidan skrivs av mej Paul del Valle

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards