Lattvikt

Direktlänk till inlägg 25 september 2010

Nu gäller det!

Av Paul - 25 september 2010 11:12


Nu har den stora dagen kommit! Om några timmar så kliver jag upp på scenen på boulevardteatern för att premiera min stand-up föreställning ”Vem var det som sa det?”.

I morse vaknade jag upp med ett stort leende och de första jag gjorde var att börja skratta högt. Känns nästan lite overkligt att den här dagen är här nu!

Jag har slitit som ett djur för att få ihop den här kvällen. Och om några timmar så kommer belöningen. Och efter det så får vi se vad framtiden har att erbjuda!

Nu ska jag bara ta det lugnt, gå igenom kvällen och sen blir det födelsedags tårta hos Johan Ranner (säkerhetsmannen ballar av stål) som är en av min för komiker. Den andra är Johan Lingden en ny komiker som dödade mig med sitt uppträdande på maffia comedy för några veckor sen.


Avslutningsvis så vill jag bara säga att allt går bara man vill.

Det gäller bara att omvandla dina drömmar till mål, för då är dom lättare att uppnå!

Antingen så upptäcker man världen själv, eller så väntar man på att någon ska upptäcka den åt en.


Så om ni inte vet va ni ska hitta på denna lördag, så tycker jag att ni ska skynda er till boulevardteatern och köpa biljetter till showen, det finns ett fåtal kvar så se till att komma iväg i tid


Världens just nu lyckligaste Paul del Valle

  

 
 
Emma [Hockey-Foto-Twilight]

Emma [Hockey-Foto-Twilight]

25 september 2010 12:43

Tyvärr bor man ju uppe i Norr! "/ Annars hade jag varit där!

http://emmaanystrom.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paul - 8 november 2010 22:59

Ja den här turken blev jag helt såld på när jag såg hans klipp på youtube förra veckan. Jag har sett klippet om och om igen och skrattat lika högt varje gång! Så självklart var jag tvungen att göra en egen sketch. Men så blev inte fallet. Istället ...

Av Paul - 13 oktober 2010 10:16

Hallå vänner. Nu har det nästan gått 3 veckor sen jag hade min show på boulevardteatern. Och jag jobbar hårt på att kunna ta den till fler städer. Nu har äntligen Gävle blivit den första staden som jag åker till. Fredagen den 12 november kan ni se ...

Av Paul - 26 september 2010 20:13

Idag är jag rejält trött och sliten. Alla spänningar har släppt och jag känner mig avkopplad igen. Hur gick det? Det gick riktigt bra. Men för att göra det rätt så tar vi det från början. För ca 1 och en halv månad sedan så fick jag min första...

Av Paul - 15 september 2010 10:37

Hej.   Nu är det inte långt kvar till den 25 september och min show Vem var det som sa det? Men innan dess så ville jag bara uppmärksamma er om ett projekt som jag har fått vara delaktig i som progamledare. Kimura talent heter det och i det s...

Av Paul - 11 september 2010 11:32

Jag laddade upp mytomanen 1 och 2 förra veckan på mitt klipp på aftonbladet. Igår hamnade vi på tittartoppen och fick där med en notis på aftonbladet.se Vi kommer så klart fortsätta att lägga upp våra klipp därfram över oxå.   http://www.afto...

donera gärna en slant

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Presentation


Här har ni Lättvikts bloggen. Och här kan ni läsa om våra produktioner. Sidan skrivs av mej Paul del Valle

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards