Lattvikt

Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av Paul - 30 oktober 2009 20:07

För er som inte känner mej så har jag ett dagjobb och sköta. Måste ju tjäna pengar någonstans så man kan ha råd med nudlar!

Så allt som har med lättvikt får jag jobba med när jag slutat för dagen. Vilket innebär att jag jobbar dygnet runt just nu.

Men de sägs att de man offrar nu kommer man få dubbelt av tillbaks!

Så snart kanske jag kan leva på de här och ha de som mitt vanliga jobb.

Och de är de som driver mej varje sekund jag känner mej lite trött!


På onsdag så har vi första inspelningsdagen.

Så jag har gått igenom dom scenerna som vi ska filma. Skrivit upp allt som behövs. Rekvisita och skådespelare m.m

Även gått igenom scenerna i huvet och har en klar bild av vad jag vill få ut den dagen. Och jag börjar känna att jag har koll på den dagen nu vilket känns skönt.

De va ju ett tag sen vi gjorde något så de ska bli grymt kul att samla ihop teamet och filma igen.

Så när vi filmat på onsdag så ska jag se till att få upp nån bild så får ni en liten hint om vad vi jobbar på just nu.

För 1a december så ska vi ha premiär på vårat nya projekt.

Med andra ord om en månad och 1 och en halv dag.

Och vi har inte ens börjat filma än!!!!

Tidigare månad - Senare månad

donera gärna en slant

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Presentation


Här har ni Lättvikts bloggen. Och här kan ni läsa om våra produktioner. Sidan skrivs av mej Paul del Valle

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards