Lattvikt

Direktlänk till inlägg 5 december 2009

Lucka 5

Av Paul - 5 december 2009 09:00

 
 
Ingen bild

katarina

5 december 2009 09:17

Sitter som klistrad framför datorn kl 09.00 för att se den spännande fortsättningen

 
Ingen bild

Emma412

5 december 2009 10:25

hihihi XD

 
Ingen bild

Josefin

5 december 2009 11:01

Den är skiiiit braaa =)=)=)

 
Paul

Paul

5 december 2009 12:49

Tack tjejer kul att ni gillar den.
Från nu så kommer kalender verkligen att dra iväg va gäller späningen :)

http://www.lattvikt.se

 
Ingen bild

Micke

5 december 2009 14:21

Riktigt roligt med en så pass "seriöst" gjord julkalender, kommer tveklöst att följa den fram till julafton och hoppas på att detta är en blivande tradition? :)

 
Hanna

Hanna

5 december 2009 14:55

Hejsan!
Haha,den är ju jätte bra ju!Mkt bättre än svts!!
//Hanna

http://www.puppylove.bloggplatsen.se

 
Paul

Paul

5 december 2009 15:02

Tack Micke och Hanna. Bättre än svts är ju alltid kul att få höra :)
Ja eftersom vi fått så pass bra respons på de vi gjort så är de nog inte helt omöjligt att de kommer en till till nästa år ;)

http://www.lattvikt.se

 
Ingen bild

Emil

6 december 2009 12:59

så jävla klockrent!

 
Linnéa

Linnéa

8 december 2009 21:46

"Det var nästan som om barken var död" Haha! :D Kanon bra! Är själv väldigt intresserad av att göra film så har några frågor till er:
Hur många är ni som gör Julkalendern? (Filmare, Redigerar, Skådespelare osv?)
Hur gamla är ni?
Vilken utbildning har ni gått?

Tacksam för svar! // Linnéa

http://rubin.bloggagratis.se

 
Paul

Paul

9 december 2009 14:14

Linnea: Vi är allt från 25 till 30+. Och har olika utbildningar bakom ossm allt från teater till D.I vi var 30 st som gjort de här projektet. allt står i den här bloggen så om du läser igebnom den så kommer du nog att få dom svaren du söker.
Annars spå är dfe bara att fråga igen så ska jag ge dej svar på de du undrar över :)

http://www.lattvikt.se

 
bebe

bebe

25 december 2009 21:59

De första 3-5 avsnitten uppskattade jag. Nya roliga infallsvinklar. Dödsstraffsnacket tyckte jag dock redan då var osmakligt. Tyvärr tyckte jag det blev glest med nytänkandet senare och slutet gillade jag inte. Iden med julkalender var bra men det krävs mer spånande och ideer för att få fram något bra. Tycker jag.

http://metrobloggen.se/bebe

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paul - 8 november 2010 22:59

Ja den här turken blev jag helt såld på när jag såg hans klipp på youtube förra veckan. Jag har sett klippet om och om igen och skrattat lika högt varje gång! Så självklart var jag tvungen att göra en egen sketch. Men så blev inte fallet. Istället ...

Av Paul - 13 oktober 2010 10:16

Hallå vänner. Nu har det nästan gått 3 veckor sen jag hade min show på boulevardteatern. Och jag jobbar hårt på att kunna ta den till fler städer. Nu har äntligen Gävle blivit den första staden som jag åker till. Fredagen den 12 november kan ni se ...

Av Paul - 26 september 2010 20:13

Idag är jag rejält trött och sliten. Alla spänningar har släppt och jag känner mig avkopplad igen. Hur gick det? Det gick riktigt bra. Men för att göra det rätt så tar vi det från början. För ca 1 och en halv månad sedan så fick jag min första...

Av Paul - 25 september 2010 11:12


  Nu har den stora dagen kommit! Om några timmar så kliver jag upp på scenen på boulevardteatern för att premiera min stand-up föreställning ”Vem var det som sa det?”. I morse vaknade jag upp med ett stort leende och de första jag gjo...

Av Paul - 15 september 2010 10:37

Hej.   Nu är det inte långt kvar till den 25 september och min show Vem var det som sa det? Men innan dess så ville jag bara uppmärksamma er om ett projekt som jag har fått vara delaktig i som progamledare. Kimura talent heter det och i det s...

donera gärna en slant

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Presentation


Här har ni Lättvikts bloggen. Och här kan ni läsa om våra produktioner. Sidan skrivs av mej Paul del Valle

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards