Lattvikt

Direktlänk till inlägg 24 december 2009

Lucka 24

Av Paul - 24 december 2009 00:00

Tack för att ni följt våran julkalender.

God jul önskar Lättvikt

 
 
Ingen bild

Ludde

24 december 2009 00:05

Hehe, det var ett litet konstigt slut tycker jag men overall är den helt klart godkänd ^^ Lite roligt med dödsstraff och allt ;P

 
Ingen bild

Snutte

24 december 2009 00:09

Jaså, det var han ändå. :)

 
Ingen bild

katarina

24 december 2009 00:13

O fan ,riktigt läskigt ju,inte vad jag hade väntat mej,lite äckligare än svt .Bra jobbat ,ser fram emot att sonen kommer idag ,för jag har varit snäll,om jag inte hade varit så dödligt lesspå kyla så hade jag sagt att jag redan ser fram emot nästa kalender ,men nu ser jag bara fram emot våren ,dom säger att det ska komma en vår nästa år ,får väl försöka tro på det.GOD JUL ALLA LÄTTVIKTARE!!!!!!!!!!

 
Emma

Emma

24 december 2009 00:15

Fick nästan en tår i ögat, nu är det ju slut. Det var det här som gjorde det spännande att vänta på julen iår, att få veta vem boven var osv. Hoppas verkligen vi får se mer av er nästa år, antingen i SVT eller iallafall här.. Lycka till.

God Jul och Gott Nytt år önskar en trogen följare!!

http://emmaanystrom.blogg.se

 
Ingen bild

crail

24 december 2009 00:26

haha vilken kämpe den där sonen! GodjuL!

 
Ingen bild

Christian

24 december 2009 00:43

god jul och tack för en grym julkalender

 
Emma

Emma

24 december 2009 00:46

Slutet funkar inte för mig, de sista 15sek..

http://emmaanystrom.blogg.se

 
Ingen bild

Daniel

24 december 2009 00:51

Emma: Den funkar på youtube, men han går bara ut ur dörren du missar inget...

Tack Lättvikt för en toppen bra julkalender, väntar med spänning på nästa projekt :)

 
Paul

Paul

24 december 2009 01:18

Tack för att ni följt oss under dessa 24 dagar.
Ska bli kul att dra igång ett nytt projekt och missa inte bloggen för jag kommer att uppdatera den dagligen:)

Emma: klicka på texten på rutan så sickas du till youtube och där funkar den.

Och va redo för imorgon kanske Jimmy kommer och knackar på eran dörr ;)

God jul vänner

http://www.lattvikt.se

 
Ingen bild

Sarah

24 december 2009 01:22

God jul! och tack för en riktigt bra julkalender! :)

 
Ingen bild

elle

24 december 2009 01:26

Bästa julkalendern sen Sunes jul. Tyvärr har jag inte kunnat se dom 3 sista avsnitten så bra, då dom hackat en massa =(

 
Ingen bild

pe

24 december 2009 01:57

jätte bra kalender verkligen!! men skulle gärna vilja veta: vart fick han snön ifrån? och va det med helikopter eller litet flygplan? hehe
god jul till er alla!!

 
Ingen bild

Fredde

24 december 2009 02:04

God Jul på er :) Tack för en otroligt spännande och bra Julkalender :) Den är mycket bättre än den som SVT sänder ;)

 
Facehugger

Facehugger

24 december 2009 07:55

Ett bra slut med en härligt galen galning, men jag hade velat veta ännu mer om mördarens motiv. Gillade slutscenen med att "sonen tar över", vilket kanske öppnar för en uppföljare? Tack för en underhållande kalender & ha en riktigt god jul! :)

http://www.blt.se/bloggar/karlssons_filmglimtar

 
Ingen bild

g

24 december 2009 08:01

Ööööhhh... va? Vad var det här för slut? Här har jag skrattat mej igenom 23 decemberdagar och bara sett fram emot det 24 avsnittet, och så kommer det här!?

 
Ingen bild

Emma412

24 december 2009 08:06

Tack för en kanonbra kalender :)

 
Ingen bild

katarina

24 december 2009 09:29

Men hur fick han dit snön? helikopter lr litet flygplan??
Håller med facehugger att det här bäddar ju för en grym uppföljning

 
Ingen bild

Marlene

24 december 2009 10:30

Tack för detta år! Hoppas verkligen att ni kommer tillbaka till nästa år! :)
Var lite oväntat slut måste jag säga!
Tack Lättvikt!
God jul och Gott nytt år!! Ser verkligen fram emot era nästa projekt!

 
Ingen bild

Christinee

24 december 2009 11:09

God jul till alla Lättviktare..
Ja ser fram emot nästa års kalender :) Den här va helt suverän!

 
Ingen bild

?

24 december 2009 11:45

Vilket dåligt slut! Jag blev grymt besviken.

 
Ingen bild

Fredrik

24 december 2009 12:20

Aweeesooome Kalender! Fan hoppas det kommer en nästa år och kanske något annat projekt under tiden dit?
I alla fall, God jul allesammans :)

 
Paul

Paul

24 december 2009 12:30

Tack allihop. Kul att ni gillat den.
Visa av er är inte helt nöjda med slutet o ja va kan jag säga mer än att de kan bli så ibland. Men om ni lyssnar på pappan så får ni svar på nästan allt.

Och angående helikoter eller litet flygplan, så kan jag bara säga att den stora frågan kvar står ;)

Snart ger vi oss in på ett nytt projekt (och oss emellan så finns de ju redan ideer på en kalender till 2010 ;)

http://www.lattvikt.se

 
Ingen bild

Malin

24 december 2009 12:36

Keep up the good work! :D GOD JUL

 
Henrik / enbättrevärld.nu

Henrik / enbättrevärld.nu[/url]

24 december 2009 13:15

Tack för en grym kalender, den har varit en bra start på 10-timmarsdagarna på jobb kan jag säga! Ha en riktigt god jul!!!

http://enbattrevarld.nu

 
Jeanette

Jeanette

24 december 2009 13:53

Tack för en underbar julkalender! Ett ljuvligt avslut på 2009!
God Jul och Gott Nytt År på er i Lättvikt, och även alla andra som föjlt kalendern!
Kram Jeanette

http://intesomdom.blogspot.com

 
Ingen bild

Fredrik Wagner

24 december 2009 21:35

God Jul till alla er som följt vår Julkalender!
Jättekul att så många har tittat och skrivit i vår gästbok. Nu är det snart nya och spännande projekt på gång så håll ut! Lättvikt är här för att stanna...
/ Jimmy

 
Ingen bild

Linda

25 december 2009 10:32

Tack för en vrickat härlig julkalender!

 
Ingen bild

Tony

29 december 2009 20:20

Tack för Julkalendern, snyggt! Å Fredrik hoppas vi ses snart. Ha d gott å Gott Nytt!
/Tony

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paul - 8 november 2010 22:59

Ja den här turken blev jag helt såld på när jag såg hans klipp på youtube förra veckan. Jag har sett klippet om och om igen och skrattat lika högt varje gång! Så självklart var jag tvungen att göra en egen sketch. Men så blev inte fallet. Istället ...

Av Paul - 13 oktober 2010 10:16

Hallå vänner. Nu har det nästan gått 3 veckor sen jag hade min show på boulevardteatern. Och jag jobbar hårt på att kunna ta den till fler städer. Nu har äntligen Gävle blivit den första staden som jag åker till. Fredagen den 12 november kan ni se ...

Av Paul - 26 september 2010 20:13

Idag är jag rejält trött och sliten. Alla spänningar har släppt och jag känner mig avkopplad igen. Hur gick det? Det gick riktigt bra. Men för att göra det rätt så tar vi det från början. För ca 1 och en halv månad sedan så fick jag min första...

Av Paul - 25 september 2010 11:12


  Nu har den stora dagen kommit! Om några timmar så kliver jag upp på scenen på boulevardteatern för att premiera min stand-up föreställning ”Vem var det som sa det?”. I morse vaknade jag upp med ett stort leende och de första jag gjo...

Av Paul - 15 september 2010 10:37

Hej.   Nu är det inte långt kvar till den 25 september och min show Vem var det som sa det? Men innan dess så ville jag bara uppmärksamma er om ett projekt som jag har fått vara delaktig i som progamledare. Kimura talent heter det och i det s...

donera gärna en slant

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Presentation


Här har ni Lättvikts bloggen. Och här kan ni läsa om våra produktioner. Sidan skrivs av mej Paul del Valle

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards