Lattvikt

Direktlänk till inlägg 26 december 2009

Aftermath

Av Paul - 26 december 2009 13:13

De är med både glädje och sorg som jag skriver detta inlägg.

Nu är julkalendern 2009 slut och jag kan äntligen koppla av för en liten stund.

Vilket i sig är väldigt skönt då jag varit på helspänn senaste tiden. Varje dag har jag suttit och kolla statistik på bloggen och youtube, läst era inlägg och blivit riktigt glad över allt positivt ni skrivit om oss och våran kalender.

Vilket har gjort mej och resten av Lättvikt väldigt motiverade till att dra igång nästa projekt. Vi har ju 100 sketcher som ligger på lager redo att filmas.

Samtidigt så är jag grymt sugen på att göra nån ny typ av serie, fast med längre avsnitt fast färre delar :)

Har små ideer som jag skulle vilja göra. Men de gäller att vi alla är överens innan vi börjar filma.

Snart är 2010 här och vi ska se till att utnyttja de året till max. Se till att filma så mycke vi orkar och kan.

Utmaningen är ju den att vi jobbar 100% ideellt så vi har ingen sponsor bakom oss utan vi har bara äran att jobba med folk som ställer upp gratis. Och de är vi grymt tacksamma över.


Men om ni vill supporta oss så har vi nu en donations knapp som ni kan se högst upp till höger, så om ni vill se mer och bättre Lättvikt produktioner så får ni gärna bidra med en slant. Även om de bara är en 10 så kommer många 10 att bli mycke :)


Tack för att ni supportat oss under december. Och glöm inte att skicka den här länken till era vänner så dom oxå upptäcker de roliga med Lättvikt.


Paul

 
 
Ingen bild

Snutte

26 december 2009 15:10

Tack själva och hälsa Gabriel. Kollade på Sunes jul nu under julen och han är ju så suveränt bra som Håkan Bråkan. :)

 
Paul

Paul

26 december 2009 17:09

Tack de ska jag hälsa honom :)

http://www.lattvikt.se

 
Ingen bild

Mattias

27 december 2009 12:19

Kan ni inte kolla me TV4? dom kanske vill visa några sketcher inför svenska folket, jag har hört att man kan få en "liten slant" då också.
Tack for den här julkalendern och gott nytt år!

 
Paul

Paul

27 december 2009 13:20

Tack Mattias och gott nytt till dej oxå.
Vi är som sagt i fullgång med att kolla upp alla våra möjligheter till att komma med i tv, så alla kanalerna ligger i vår agenda :)

http://www.lattvikt.se

 
Ingen bild

Jocke C.D.T.C

28 december 2009 12:29

Paul, du behöver inte vara ledsen, vi är faktiskt svenska youtubes mest sedda komiker under december månad!

Mer än 10k views ner till tvåan!

/Jocke
www.lättvikt.se

 
Ingen bild

Johanna

28 december 2009 22:14

Hej!
Tack för den här julkalendern! Den har verkligen varit hur bra som helst! Hoppas det kommer gå bra för er och att man får se mer av er i framtiden!
Om ni behöver skådespelare någongång så skulle jag vara väldigt intresserad. Jag har hållt på med teater sen jag var liten och försöker just nu komma in på scenhögskolan. Vet inte om ni mest gör saker själva i lättvikt eller om ni kommer behöva folk "utifrån". Om det är så får du mer än gärna maila mig på jojjisen@hotmail.com så kan jag berätta mer.
Hoppas ni alla hade en bra Jul och Gott Nytt År!

 
Ingen bild

katarina

29 december 2009 21:58

TACK O BOCK!! för denna underbara kalender ,såg länken i Metro i början på december ,kommer att med största glädje och förväntan följa er och erat arbete

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paul - 8 november 2010 22:59

Ja den här turken blev jag helt såld på när jag såg hans klipp på youtube förra veckan. Jag har sett klippet om och om igen och skrattat lika högt varje gång! Så självklart var jag tvungen att göra en egen sketch. Men så blev inte fallet. Istället ...

Av Paul - 13 oktober 2010 10:16

Hallå vänner. Nu har det nästan gått 3 veckor sen jag hade min show på boulevardteatern. Och jag jobbar hårt på att kunna ta den till fler städer. Nu har äntligen Gävle blivit den första staden som jag åker till. Fredagen den 12 november kan ni se ...

Av Paul - 26 september 2010 20:13

Idag är jag rejält trött och sliten. Alla spänningar har släppt och jag känner mig avkopplad igen. Hur gick det? Det gick riktigt bra. Men för att göra det rätt så tar vi det från början. För ca 1 och en halv månad sedan så fick jag min första...

Av Paul - 25 september 2010 11:12


  Nu har den stora dagen kommit! Om några timmar så kliver jag upp på scenen på boulevardteatern för att premiera min stand-up föreställning ”Vem var det som sa det?”. I morse vaknade jag upp med ett stort leende och de första jag gjo...

Av Paul - 15 september 2010 10:37

Hej.   Nu är det inte långt kvar till den 25 september och min show Vem var det som sa det? Men innan dess så ville jag bara uppmärksamma er om ett projekt som jag har fått vara delaktig i som progamledare. Kimura talent heter det och i det s...

donera gärna en slant

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Presentation


Här har ni Lättvikts bloggen. Och här kan ni läsa om våra produktioner. Sidan skrivs av mej Paul del Valle

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards