Lattvikt

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Paul - 1 september 2010 11:32

Hallå vänner.


Kul att ni har ställt frågor till mig i frågespalten. Bara att ösa in frågor så ska jag besvara dom.


Nu är det 25 dagar kvar sen har jag premiär på min stand-up föreställning Vem var det som sa det?

Som jag jobbar förfullt med just nu.

När man jobbar med stand-up så står man på helt egna ben till skillnad när vi gör sketcher med Lättvikt då är vi ju ett helt team som samarbetar.

Jag har kört stand-up i 3 år nu och det har varit en speciell resa kan jag lova.

Som komiker så gäller det att alltid vara vaken och uppmärksam på det som händer runt omkring en. Och de vi gör med allt vi ser och hör är att vrida till det på ett humoristiskt sätt. Och nu 3 år senare så ska jag summera allt de roliga jag sagt på en stand-up scen till en 1timmes show, och de har varit just den saken som fick mig att börja med stand-up, kunna stå på en teater scen och summera de roliga man kommit på fram tills dess, för att sen skrota det materialet och gå vidare och skriva nytt.

Så här sitter jag med mitt 1000 bitars pussel som jag ska få ihop till ett fint och komplett pussel. Och det är ingen lätt uppgift, men oj så kul det är att hitta alla länkar och trådar, få roligt till roligare.

Nu är det inte långt kvar som sagt bara 25 dagar kvar.

Så jag avslutar dagens inlägg med att säga.

Välkomna den 25 september till boulevardteatern och fira denna stora dag ihop med mig


Paul del Valle

donera gärna en slant

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Presentation


Här har ni Lättvikts bloggen. Och här kan ni läsa om våra produktioner. Sidan skrivs av mej Paul del Valle

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards