Lattvikt

Alla inlägg den 8 november 2009

Av Paul - 8 november 2009 19:35

Ännu en bra inspelningsdag.

Jag, Peter Mikael och Hailey mötes upp hemma hos Yaser klockan 9.00 för att rigga dagens scener.

Klockan 10.00 så kom skådespelarna.

Gabriel Odenhammar, Fredrik Wagner, Yvonne Skattberg och Pontus Ströbaek och Jocke (som valde att ta sovmorgon!).

Var dom som skulle vara med och filma idag.

Scenerna utspelade sig i de som skulle vara hemma hos Fredriks karaktär.

Och de gick snabbt och bra. Alla jobbade effektivt och skådisarna var riktigt bra idag med.

Pontus hade alltid nåt bra att lägga till den rollen han hade blivit tilldelad och under dessa dagar som vi filmat så har jag inte hört så mycke sexsnack på location som vi gjorde idag, så de va riktigt synd att vi inte hade våran handycam på plats för lite bakom film inspelning. För hade detta dokumenterats så hade jag haft material för jag vet inte hur många porrfilms manus som helst!


Vi drog senare vidare till Jockes lokal för att filma dom sista scenerna i manus.

Där mötes vi upp av Michael Nehme som hjälpte oss med ljudet. Vi hade bara några få scener och göra där så de gick fort, vilket kanske märks då jag redan gör mitt inlägg för dagen.

Nu blir de glass och tv. Och på tisdag så filmar vi igen.

donera gärna en slant

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Presentation


Här har ni Lättvikts bloggen. Och här kan ni läsa om våra produktioner. Sidan skrivs av mej Paul del Valle

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards