Lattvikt

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Paul - 19 november 2009 20:30

Har precis suttit i telefon med Joakim ”Mellony” Bergström och vi har jobbat fram lite musik ihop. Och de låter bra måste jag säga.

Joakim kom jag i kontakt med via youtube för ett tag sen. Han gillade mina sketcher och nu hjälper han oss med musiken till våran julkalender 2009.

Vi har i alla fall fått fram en hel del på den tiden vi pratade och nu kommer de skickas över till Jocke (med kreatören av lättvikt) så han kan lägga in de i våra avsnitt.

Nu börjar vi närma oss en färdig film och de känns grymt skönt.

Efter alla sömnlösa nätter som man legat och planerat för att få ihop allt så börjar jag känna mej mer och mer avslappnad. Och just för att musiken varit den del vi saknat men nu fått på plats.

Men de återstår fortfarande att få allt 100% klart och de är en bit kvar tills dess.

Så nu ska jag ge mej på marknadsföringen så vi når ut ordentligt den här gången.

donera gärna en slant

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Presentation


Här har ni Lättvikts bloggen. Och här kan ni läsa om våra produktioner. Sidan skrivs av mej Paul del Valle

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards