Lattvikt

Alla inlägg den 11 november 2009

Av Paul - 11 november 2009 19:31

I år är de inte bara svt som gör en julkalender utan vi gör en oxå.

Och nu när vi börjar närma oss dom sista inspelningsdagarna så känner mej pirrig inför de vi ska visa upp.

Men någonstans så finns ett lugn för jag tror starkt på de jag skrivit, och så som de gått att överföra de hela till film tack vara alla som jag jobbar med.

Och när jag tittar på bilder och klipp från inspelningen så känner jag att jag verkligen skulle vilja ta och sätta mej helt och hållet i regissörsstolen, alltså inte jobba framför kameran. Men jag älskar spelet så mycket så de skulle bli svårt. Men någon dag så ska jag gör de!


Nu är de inte långt kvar till premiärdagen. Men de återstår fortfarande massor av jobb.

Jocke ska sätta sig med sina klippare och få struktur på de vi filmat.

Vi ska lägga musik och ljud.

De ska färgkorrigeras.

Och så har jag i uppgift att ta hand om en massiv marknadsföring så vi får så mycket tittare som möjligt.

Glömde jag o säga att vi ska filma klart oxå?   

donera gärna en slant

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Presentation


Här har ni Lättvikts bloggen. Och här kan ni läsa om våra produktioner. Sidan skrivs av mej Paul del Valle

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards