Lattvikt

Direktlänk till inlägg 15 november 2009

Tuffaste dagen

Av Paul - 15 november 2009 20:46

Idag var de den tuffaste dagen hittills.

De va jag som fick ro båten helt själv. Och de i sig är en sak man absolut inte ska göra när man filmar. Men eftersom vi jobbar under ett pressat schema så var de så de fick bli! Så nu är jag en erfarenhet rikare och jag kan bara säga att under dom omständigheterna så gick de jävligt bra ändå.

Vi började hemma hos Yaser för att filma några scener som vi inte kunde filma sist vi var där. Så vi mötes upp klockan 9.00 Jag, Peter Näsmark, Fredrik Wagner och Pontus Ströbaek. Vi filmade dom 2 scenerna snabbt. För att sen dra vidare till Ersta sjukhus som vi fått lov att använda till våran inspelning hela dagen.

Väl där möte vi upp Nathalie Söderqvist. Vi körde på än gång och scenen kommer bli hur kul som helst att se när den är klar.

Jag kan ju fortfarande inte säga exakt vad vi filmat för då avslöjar jag för stora delar av handlingen och vi vill ju inte förstöra överraskningsmomentet.

Idag hade vi aif en rad olika scener att filma och efter mycke om och men så lyckades vi hålla våran tids plan med en kvart till godo.

Nu återstår en scen att filma sen är julkalendern 2009 färdig filmad.

Så jag vill bara avsluta dagensinlägg med att tacka alla som trott på mitt manus och för att ni ställt upp och givit av eran tid till att va med i lättvikts julkalender 2009.

 
 
Fredrik

Fredrik

16 november 2009 00:35

Gillade era videos :) tja, jag längtar till min dröm slår in då jag få se mitt manus regisserad. hehe julkalendern blir nog prima..

Ha de chillfett

http://fredrikmichael.blogg.se

 
Ingen bild

Paul

16 november 2009 08:37

Tack fredrik. Nån dag kommer du få de :)

 
Ströbaek

Ströbaek

16 november 2009 09:26

Bra jobbat... tyckte du skötte dig galant som "förste roddare".

Rolig dag och jag hoppas att resultatet blir tillfredställande.

http://strobaeksblogg.se

 
Ingen bild

Wagner

16 november 2009 20:31

Shit va kul det är att spela in! Paul, Peter och Pontus - ni var grymma idag! Har redan plockat fram popcornen hemma och bänkat mig framför datorn i väntan på att första avsnittet ska släppas 1:a DECEMBER!

 
Ingen bild

Paul

16 november 2009 20:51

Tack Pontus. Du va kanon och de kommer bli riktigt bra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Paul - 8 november 2010 22:59

Ja den här turken blev jag helt såld på när jag såg hans klipp på youtube förra veckan. Jag har sett klippet om och om igen och skrattat lika högt varje gång! Så självklart var jag tvungen att göra en egen sketch. Men så blev inte fallet. Istället ...

Av Paul - 13 oktober 2010 10:16

Hallå vänner. Nu har det nästan gått 3 veckor sen jag hade min show på boulevardteatern. Och jag jobbar hårt på att kunna ta den till fler städer. Nu har äntligen Gävle blivit den första staden som jag åker till. Fredagen den 12 november kan ni se ...

Av Paul - 26 september 2010 20:13

Idag är jag rejält trött och sliten. Alla spänningar har släppt och jag känner mig avkopplad igen. Hur gick det? Det gick riktigt bra. Men för att göra det rätt så tar vi det från början. För ca 1 och en halv månad sedan så fick jag min första...

Av Paul - 25 september 2010 11:12


  Nu har den stora dagen kommit! Om några timmar så kliver jag upp på scenen på boulevardteatern för att premiera min stand-up föreställning ”Vem var det som sa det?”. I morse vaknade jag upp med ett stort leende och de första jag gjo...

Av Paul - 15 september 2010 10:37

Hej.   Nu är det inte långt kvar till den 25 september och min show Vem var det som sa det? Men innan dess så ville jag bara uppmärksamma er om ett projekt som jag har fått vara delaktig i som progamledare. Kimura talent heter det och i det s...

donera gärna en slant

Fråga mig

4 besvarade frågor

Länkar

Presentation


Här har ni Lättvikts bloggen. Och här kan ni läsa om våra produktioner. Sidan skrivs av mej Paul del Valle

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards